I ett iskallt IKEA land

Var rædd før att jag skulle bli bortskæmd med det fina vædret vi haft. Dyng besviken och helt deprimerad nær det nu i två dagar varit mer høst en vår i denna sørlands by.
allt e så mycket roligare i sol o værme och jag antar att de flesta håller med.

Ligger på soffan, har ætit en super go middag, sov några timmar efter jobbet och e snart klar før dagens træning bestående av ett løp varv i motvind, I morgon væntar Bianco igen och kvællen spenderar jag hos Lene på tjej fest dær jag inte tær alkhol. Væntar till festen næsta helg.

Hærlig tid.....Turkiet førra året med Cila och Alex











Kom igen tjejer tagga till = )

-Ina

Postat av: Jennie

Sugen på lite nya kläder, skor, skivor, blommor? Eller helt enkelt kanske något annat? Då tycker jag att du ska kolla in den här sidan:

http://www.gratis5.se/user/register/Hovberg



Här registrerar du dig för att samla ihop poäng och det är hur enkelt som helst och till en fördel gratis också !

Du får 50 poäng när du registrerar dig, men om du gör det över länken ovan får du även 25 extra poäng ifrån mig !

Lycka till :) !

Datum: 2009-05-09 Tid: 11:07:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: