Oj Oj Oj

Nu stressar folk på MAX nivå infør julafton, jækligt kul att se på, hehe!!!
Springer fram o tillbaka, glømmer påsar, plånbøcker, blommer, parkerings lappar och en o annan unge = )

Igår hade jag invetering på jobbet, chefen kom o hjælpte mig på kvællen och vi var kvar till TOLV på natten,
 sjukt asso. Så JÆKLA tråkigt, det e det værsta jag kan gøra tror jag.
Skønt att det e gjort nu återstår bara 2 normala dagar på jobb.
Sen en kort svæng på julafton en liiiite længre svæng den 25:e = 0  och så bær det av till GRAN CANARIA.
 Åker från Arendal natten till den 26:e. Så det blir inget jul festande før min del men det gør ingenting.




-Ina


Postat av: Kim

Fy fan vad skönt att åka bort: Älskar Gran canaria har varit där 5 gånger =) Ha det så bra!

Datum: 2009-12-22 Tid: 20:50:52
URL: http://glasborgen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: