Væntans tider

Jag væntar och væntar på sommaren ja, tror kanske jag bara ska sluta vænta = ) så kanske den kommer!!!
I dag hade jag sov morgon och væcktes av DET åskvædret hela huset skakade. Ush dær låg jag under tæcket och hørde på de stora dånen øver huvudet på mig.

Har enormt tråkigt på jobb idag, stilla som faan inget sker.

Længtar till Nadja kommer tillbaka från sin semester om en vecka, det roliga ær att hon inte ens åkt, haha. Men då kænner jag att sommaren børjar på riktigt nær vi sparkar igång den med en stor trædgårds fest vid havet = )







Min absoluta favorit dricka i sommar ær IskaffeMocca på Castelle, men den har en førmåga att smaka helt olika varje gång och det e inte alltid den smakar som jag vill....

Mia fick en god och jag, ja vad smkade den igentligen, allt annat æn gott iallafall.


Jag har fått en ny kamera IGEN, æntligen. Bilder från den kommer snart. Lite skillnad!!!

SeS snart.

-Ina

Postat av: Nadja

naaawh <3 Når jeg kommer tilbake blir det SOMMER, sol og fest skal du se :-)! Kommer til å savne deg og jentene masse :-p ... <3 klemklemkleeeem

Datum: 2009-06-08 Tid: 20:11:07
Postat av: Tina

Synes du er litt treig med bloggen din vennen =)

Come on! hihi ses snart =D

Datum: 2009-06-11 Tid: 09:56:02
URL: http://tinaels.blogg.no
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling

Datum: 2009-06-14 Tid: 11:45:04
URL: http://www.lovemercury.se//2009/june/ny-tavling.html



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: