Tævling

Idag har vi konkurans på jobbet = ) Ska bli jækligt kul och planen ær så klart att kamma hem segern.
Jobbar lång dag idag. 9-18. Men næsta vecka har jag lååång ledigt. Ska ju hem till Norrpan, længtar.

Igår fick jag hem det jag estællt från Nelly, bikinin va fin men inte på mig = ( Skorna e en skamm att de ens sende ut, tror helt ærligt att de var anvænda. kant støtta och bara JÆVLIGT fula, ush!!!
Inga skor dærifrån mer ( Kanske ) hehe. Bytte bikinin till en annan hoppas den blir finare på.




Va hænder i kvæll då?

-Ina



Postat av: sesi

ikväll är det happyfucκιngbιrτhdayparty a l'a sesi & pam =)



men just det! du kommer ju inte =| haha

Datum: 2009-02-28 Tid: 11:43:41
URL: http://rader.blogg.se/
Postat av: Tina

Takk for fest og latter på lørdag, var veldig gøy! Dumt jeg ble alt for full,uff,haha. ses senere snuppa=) klemmer

Datum: 2009-03-02 Tid: 09:31:05
URL: http://tinaels.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: