Nya møjligheter

Jaha, idag gæller det. Kontrakt ska singneras och packning ska påbørjas
Nya tag i samma stad i mitt eget liv dær jag står i centrum = )

Har surfat runt på ikea lite grann och funnit fram lite fint som nog passar till den lilla lilla lgh som jag desperat kommer førsøka få se større ut, good luck, hehe.

Sko skåp till hallen

Spegel

Tv-Bord

Och soff bord i samma serie

Till sov rummet = ) så søta

Lgh ligger på toppen av sentret dær jag jobbar = )

Sentret heter Amfi Arena och lgh ligger i Arena park


Nu børjar iallafall høsten smyga sig på, kænner att jag e redo faktiskt. Mysiga hemma kvællar med levande ljus. Fina klæder och skor.

Væntar ivrigt på denna


Nu ska jag snart till banken før ett nytt førsøk på ett annat typ av lån, Hoppas det går denna gång. Annars e det sækert inte meningen att jag ska vistas i Norge. ; )

-Ina


.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: