Sverige helg och blogg torka =)

Sista kvällen hos mamma = ( Har haft det bra. Har gjort så himla mycke saker på allt för kort tid, så bloggandet fick ligga på hyllan en stund. Masser att uppdatera när jag kommer tillbaka till Arendal = ) Bilder bilder o lite mer bilder coming up. Nu ska jag lägga mig o se på en film och få mig en godnatts sömn och sen e det bara att parkera rumpan i bilen och bege sig hemåt. Vi hörs i Norge igen.


Jag o Naty för många många år sen ; )


-Ina


Postat av: Tina

Ja, nå synes jeg du skal få rompa di tilbake i Arendal igjen;) ses!

Klem

Datum: 2008-09-22 Tid: 09:18:58
Postat av: Nati

Haha! vilka snyggingar :) Så himla roligt att du hann komma förbi en sväng igår, synd bara att viggo sov :) Ha det så bra nu gumman så ses vi nästa gång!Hälsa Marius. Kör försiktigt! Älskar dig :) puss

Datum: 2008-09-22 Tid: 11:15:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: