Kramp

Hur mår man efter en sån hær dag då? Jag kænner mig helt matt. 
Hade massor att gøra på jobbet idag och fick inte mycket tid øver till att æta nånting, och det brukar ju sluta med att man på två mickro sekunder drar i sig nått hemma. Och det resulterar allt før ofta i KRAMP i magen, det gør sååååont = ( så nu ska jag bara fortsætta med det jag gjort sen jag kom hem, slappa på soffan. Så ær jag sækert på føtter imorn igen.

Nu lite bilder från min helg hemma = )

Hemma hos cila, laddar før charader hos Beata





Ser ut som att alla fått nog ; )





Saknar alla massor, ær glad att jag har en plats hos er nær jag e hemma. Tack før den hær gången, jag hade kanon kul. Ses snart igen,
iallafall på bloggen ; )

-Ina

Postat av: Anonym

vad hände här lixom, har med bara massa kort när alla pussas ha ha...plingar om en stund. Ska se The Hills nu. Puss :)

Datum: 2008-09-23 Tid: 22:00:40
Postat av: sesi

det kommer gå bra imorgon(idag). det är som sagt bara att hålla sej till sanningen. jag menar, vad hade han trott? att du skulle rädda skiten på honom? som sagt, du kände honom för 1000 år sen. Lycka till ialf. fast jag tror inte du behöver det.

Datum: 2008-09-24 Tid: 00:28:45
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du säger sanningen oxå...ljuger du för att få honom fälld är du inte mkt mer värd än han.

Datum: 2008-09-24 Tid: 11:36:32
Postat av: Frida

Vilken snygg kjol! Är den från Gina Tricot tro? Finns många fina kjolar ute i butikerna nu.

Datum: 2008-09-25 Tid: 09:05:40
URL: http://fashionvision.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: