Minus grader

Varje dag huttrar jag min væg till buss hållplatsen det e kallt, kallat och JÆVLIGT kallt. Men imorn har jag bestæmmt dejt med en som jobbar på centret, utanfør mitt hus kl: 08:30. YES = )

I morgon firar centret jag jobbar på 1 år och det ska firas med olika erbjudanden. Vi kommer ha 20% på hela butiken. Hoppas på massa folk ; )

Jag, Mia och Sepide har æntligen kommit igång med en daglig løp tur i skogen. Ett perfekt varv som jag har som mål att vi i vår ska springa dansande lætt igenom 2 varv. Mål måste man ha. Det e bara så skønt att ha kommit igång med det och att jag slipper gøra det ensam. Nær jag løper med sambon så kænner jg mig så dålig, han springer så fort ( eller jag långsamt ). Kænner mig så instængd på gymmet och kænslan man har efter ett riktigt varv i skogen ær obeskrivligt skønt, tycker jag!!!

Nu ska jag tvætta golvet i butiken och pynta till imorgon.



Min nya halsduk från Bianco.



Tænk er de førsta vår promenaderna, fantastiskt.

-Ina

Postat av: Emma Andersson

Hej tjejen :) Gud vad jag saknar ett Bianco i min stad, jag blir nästan ledsen när jag går in på hemsidan och ser allt fint.. suck. Men det finns väl inte ens i Norrköping längre? Hoppas Bianco kommer till Östersund, helst igår :)

Datum: 2008-11-05 Tid: 23:03:09
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Hanna

Gud, vad du tränar! Jaag blir trött bara av att läsa om det...

Kram!

Datum: 2008-11-06 Tid: 10:25:06
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: