Soffan kallar mitt namn

Hemma, tack gode GuuuuD det va på tiden, allt før sliten før jobbet idag. Nu ska jag gøra ingenting hela kvællen och det ska bli så skønt. Ska snart slå på tvn och inte slå av den førens jag ska dunka ner i sængen sen. Træningen ligger på hyllan och væntar på mig tills jag kænner mig redo!!! Har precis avslutat en "god" måltid bestående av avocado, tofisk och en brun hård bit æven kallad brød ; ) men gillar man avocdo och tonfisk som jag faktiskt gør så e det helt supert att æta på eftermiddagen, det ger mycket energi, mættar och ær framfør allt enkelt o billigt.


Idag gjorde jag så gott jag kunde



Trøja från stockholm, byxor BikBok och nya støvletterna från Bianco

Ha en slapp kvæll, det ska jag.

-Ina



Postat av: Beauty By Beata

Fan va bra att du kommit ingång o blogga som fan du med! Så kul. Puss

Datum: 2008-08-18 Tid: 22:15:20
URL: http://beatas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: