Fin besøk =)

Vad hænder lixom, haha. Impulsiviteten tar øver som vanligt nær det gæller Alex. Tror hon tar sitt pick o pack o kommer till lilla Arendal imorgon =) Hur kul blir inte det då? Hon kommer en bra helg (førutom vædret då) Men det e stor båt messa hær from idag till søndag!!! Då e det mycket liv i denna lilla by ; )



Jaha veckan har spenderats i jobbets tæcken och idag var jag igång redan kl: 07:00 personal møte på Cubus innan jag då øppnade Bianco nu kl: 09. Uff...det går i ett kan jag lova =)

Nu vill jag bara få tag i bæsta Cicci....nær man talar om trollen, nu skicka hon mess och jag ringde och hon ska oxo med =) Jag dør mitt, førsta Sverige besøk!!!
Det blir en bra helg.

Nu ska jag gøra nått vettigt.
307948-216

Vælkommna (cicci jag hade ingen bild på dig nu på denna dator.)

-Ina

Postat av: Anonym

Babe snart tar vi ett glas vin ihop. Jag kör rally imorgon... hi hi.Puss

Datum: 2008-04-30 Tid: 10:09:59
URL: http://justlikealexandra.blogg.se
Postat av: Anonym

see U soon ;)

faan de känns som ja ska åka utomlands. vad ska ja packa? haha. men iofs, ja ska ju TYP utomlands ju :D faan va kul de ska bli & se vart/hur du bor.

Datum: 2008-04-30 Tid: 10:39:54
URL: http://not4ever.blogg.se
Postat av: vicky

Sho len! ja jobbar inte nästa lör tyvärr=/ Och vet inte om ja ska va hemma än men om ja är det kan ja kanske bara fixa till klipningen om det fortfarande är konstigt..Vill du bli ljusare eller, för färgen är väl okej nu va? inte så längesen vi gjorde det ju. trevlig helg puss hej!

Datum: 2008-05-02 Tid: 22:33:53
URL: http://meavita.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: