Like it or Love it?

Ja, kan man undra. Vad tycker jag igentligen om grann landet (det jag ær i). Ganska trevliga mænniskor hær då, roliga dialekter och fantastiska vyer. Stillsamt? Som i graven, vinter halvåret e sten døtt hær. Men vad gør man trivs ju vældigt med arbetet iallfall och min lægenhet så klart. Kommer upp bilder från den så småningom. E inte riktigt hemma hær på blogg ænnu, har ju ingen som kan visa mig heller, ser att alla hemma har fått till sina så himla fint, AVIS. Men jag kommer i kapp, dom e ju lite efter hær i Norge och jag har væl  smittats.

-Ina

Postat av: Alexandra

Hej!
Ok, visste ju inte ens att du skulle komma den här helgen 8-) fick för mig att det var nästa.
Jag ska nog ta det lungt denna helg, lite vi hos vickan hoppas jag på men hon har personalfest på lördag, får se!
Ska ju till Sthlm nästa helg så tror det blir lungt faktiskt. Ska du göra då?
Kram

Datum: 2007-08-29 Tid: 14:07:49
URL: http://justlikealexandra.blogg.se
Postat av: cicci

babe. kanske va lika bra att du kommer nästa helg. mella kan inte då men. natta skulle iväg denna helg & kim ska inte dricka (haha vilket skämt). så hinner jag planera lite mer inför nästa lördagskvällen också :) hem ljuva hem & jag ska låsa in dej i mitt föråd så du inte kan lämna mej, muahaha. nej altso. jag menar allvar *flin*. ring mej ikväll. pusskram

Datum: 2007-08-29 Tid: 14:29:10
URL: http://cessans.blogg.se
Postat av: Vickzie

men tjena gumman! jorå det är bara bra eller nu är det bra iallafall så kan man väl säga, inte när jag skrev inlägget. hur mår du då? allt bra i norge?!? va har du för dig liksom? aa det måste vi ju göra när du kommer hem, måste ju se så du lever ju ;) pusss pusss

Datum: 2007-08-29 Tid: 20:31:21
URL: http://vickz.blogg.se
Postat av: Beata

Men hej gumman! Du missa ju att skriva in din adress så det tog ett tag att hitta dej ;)
Jo me mej e de bara bra. Hur e de me dej då? Och Norge? Går allt bra?
Fan va kul att du me har blogg nu då så man kan bli lite uppdaterad!
Puss puss

Datum: 2007-08-30 Tid: 13:39:32
URL: http://beatas.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: