Norrk here I come

Jag sticker hem i helgen om planen håller = ) Åh jag har sån lust, lite buss, tåg och en bæsta kompis ( Alex ) som hæmtar i Ørebro så e det i box!!!

Ska førsøka få bokat biljetter i dag.
Arendal-Oslo
Oslo-Ørebr
Ørebro-Oslo
Oslo-Arendal

Herregud va jobbigt att inte ha bil, det suuuger fett. Men men vad gør man.



-Ina


Postat av: Cila

Hej Gumman,.. Vi har visst ringt om varann de senaste dagarna.. hörde o läste att du skall komma hem i helgen.. VILL SES!! Ring mig när du ser de här. Puss

Datum: 2009-09-22 Tid: 19:36:27
Postat av: Naty

Jaså du ska komma till norrk...då kanske du tar dig tid att träffa mig och Viggo en liten stund :) skulle vara roligt! kram

Datum: 2009-09-23 Tid: 11:08:12
Postat av: Till Naty och Cila

Fasen jag kommer inte hem iallafall, passa inte med bussar och ekonomi och tid ja typ allt gick åt helvete =( Hoppas vi ses snart. Puss

Datum: 2009-09-23 Tid: 12:34:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: