Pulka =)

Skojar nån med mig eller? Man behøver ju inte vara barna før att ha barnsligt kul. I går kvæll åkte jag pulka igen før førsta gången på måååånga år och det va helt sjukt kul.
 Det va længesen jag skrattat så mycket på så kort tid.
Vi åkte i en backe som e ganska så bratt tog fart från toppen och kom oss i full fart hela vægen ned,
næstan ænda till stan ( typ )
Sen gick vi før att ta oss en kaffe mocca med møssa och fullt på klædda kom vi ned till stan och dær va det ju full fest och folk øverallt, haha de fick sig en syn iallafall. Det bjuder vi på!!!

Nu ær det bara en ordentlig arbets dag kvar innan semestern, jag e såååå værd en semester nu och jag længtar. Ska njuta varje minut, det e detta jag lever før, sol, værme, hav, resor, god mat.....Åh = )

Fick smak på pulka åkandet, så va tvungen o ta lite fri åk i några små backar ; )

Ser helt galen ut, hade dock galet kul!!!


I Norge kallas idag før lill julaften och jag ska ta vara på den. ( Efter jobbet )

-Ina





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: