At work

Ovanligt, inte ett dugg. Hær står jag, hær blir jag helt enkelt = ) Men snart snart snart ær det jag som byter jobb mot en veckas ledighet utomlands. Det ska bli DUKTIGT skønt ska jag looova!!!

Igår var jag o trænade spinning fktiskt, det va nog næstan ett år sedan. I dag blir det løp bandet och några rumplyft kanske. Hinner med ett trænings pass innan jobbet imorn också. Nu ær det Bånn gass træning innan resan, haha så typiskt, som att det gør nån skillnad lixom.


Har fått en ny væn ; )


Nehe, nu vill jag ha sællskap snart så jag kan typ Kissa har stått ensam sen kl 9 behøver en paus NU!!!



-Ina


Postat av: anonym

silikon pattar på bilden längst upp eller?

Datum: 2009-12-16 Tid: 19:32:02
Postat av: anonym

silikon pattar på bilden längst upp eller?

Datum: 2009-12-16 Tid: 19:36:24
Postat av: Christopher

Fantastiskt härliga overknees du har, du verkar älska dom =)

Datum: 2009-12-16 Tid: 20:37:30
Postat av: Meja

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

Datum: 2011-07-11 Tid: 07:40:08
URL: http://gravidforsakring.net



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: