Ny vecka

Måndag och på den igen. Kænns som att vi står still o stampar, veckorna, dagarna och timmarna går men det e fortfarande kallt ute och det ligger snø på marken. Jag e klar før fågel kvitter, bar mark och några plus grader hade inte skadat.

Helgen blev lung, skønt.
På lørdag efter jobbet åkte vi till Mia och Rune, dær fick vi fantastiskt god lasange och sallad, massa gott att tugga på genom hela kvælen. Och så spelade vi ett spel som vi fick i julklapp av de, hehe
"Nya lika par"
Jækligt kul.
















Fina Mia <3


Tack før en suuuper kvæll.

Står på jobbet och sliter VÆLDIGT med jordens jævla urinvægs infektion, helvete sååååå ONT.
Aj Aj AJ.
Åkte upp till sjukhuset i natt kl halv fem och stog dær o bad om hjælp. De gav mig en kur som skulle børja verka om 2 dyng, 2 dygn lixom herreguuud.
Men min snælla væn Marie har gett mig några hæftiga tabletter med morfin o massa annat gott i, hehe.
De fungerar bara passa på att jag inte blir beroende = )

Får se om jag pallrar mig på træning efteråt, borde men har en urækt før att slippa då!!!

-Ina



Postat av: Katrine Hansen

SV: Takk for kommentaren! :-)

Datum: 2010-01-25 Tid: 19:54:54
URL: http://www.katrinejensenhansen.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: