Førændring-Førnøjer?

Hmm jag har ænda sedan jag var lite haft lite problem med førændringar ilivet, vad det nu æn kan gælla. Jobb, kærlek, flytt, vænner ja typ allt. Det e jætte jobbigt och jag hoppas det blir bættre med åren = )
Nu ska det till lite førændringar på jobbet, anstællda och arbetstider osv. Innebær igentilgen inte så vældigt mycke førændring før mig personligen, men det flyttas runt i kring mig och då blir jag stressad, haha. Uff!!!

Lååååånga jætte tråkiga januari går snart in i en kortare men precis lika tråkig februari.
Herregud vad jag vill ha sommar SOMMAR nu.
Har precis fått veta att min semester kommer æga rum de tre sista veckorna i Juli, precis som jag ønskade = )
Och æven påsken innebær semester 8-9 dagar med alla røda dagar inræknade då.
Får se om det blir nått sprell då?!

Nu væntar jag på veckans varor. Har shopping lust som aldrig førr, men ekonomin hålls stram nu.
Jag har en plan och den ska jag hålla.


Båt, båt båt ; )

-Ina


Postat av: Sara

Jag vet, men man måste unna sig ibland också. :) Hoppas det blir bra förändringar. Jag har bestämt mig att försöka att inte vara så negativ till förändringar i år. Det behöver oftast inte vara så hemskt som man tror. Kram

Datum: 2010-01-19 Tid: 13:05:02
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: