Hemma igen

Tillbaka från Gran canaria, hade en toppen resa. Ær nu depprimerad øver det HELT sjukt kalla væder vi har hær hemma. Blev sjuk med en gång jag kom hem, 39 graders feber rætt ut. Ush!!!
Nu ær jag tillbaka på jobbet.
Jag tappade bort kameran på resn, på planet hem, ær det møjligt. Har några få bilder på en annan kamera så det kommer lite iallafall = ) jag e så klumpig. åhhhh. Mycke suger rætt fett just nu. Se U.

-Ina


Postat av: Irene Harring

Typisk deg å miste kameraet... Gleder meg til å se bilder. Også gleder jeg meg til "julebord" Februar.

Klem :)

Datum: 2010-01-06 Tid: 11:29:33
Postat av: Caroline

Hej Ina!

Jag heter Caroline och bor också i Norrköping. Nu under julhelgen har jag roat mig med att läsa hela din blogg... haha... Är nybliven mamma och det blir en del lugna stunder med datorn med sonen brevid. Du verkar vara en jätterolig och rar tjej! Jag kommer komma tillbaka och läsa mer! Ha de!

Datum: 2010-01-06 Tid: 14:29:28
URL: http://santacarolina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: