Med næsan i vædret

Sån ja nu har jag rystat av mig en del agg och ser framåt och skiter i resten. Jag vill, pallar inte och tænker inte låta bagateller førstøra min gång framåt.
Jag får tænka o analysera i tysthet!!!

Jag tænker bara SOMMAR SOMMAR SOMMAR just nu och hoppas att tiden dit ska gå fort. Det e de tyngsta tråkigaste månaderna framfør oss. Men vi har ju också de finaste tiderna framfør oss = )
Båt, båt, båt, hav, sol, sommar klænningar, grill, vin och bruna ben. LÆNGTAR.

Sommaren 2009:











































 









-Ina


Postat av: Caroline

Helt rätt inställning! Skit i dom som bara stjäl energi. Vilka härliga bilder från sommaren! Vi flyttar till hus på Vikbolandet om två veckor och gissa om en soldyrkare som jag LÄNGTAR efter våren och sommaren. Vad jag ska pressa då hela dagarna! :0)

Datum: 2010-01-08 Tid: 16:33:42
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: seppi

sommer ja..det tenker alle på :) TRO meg :P men svarte vi har ikke bildet sammen fra sommeren.. :S haha ja neste sommer skal vi ta MASSE bilde :D

Datum: 2010-01-08 Tid: 23:06:01
Postat av: Mia

OH YESS, gumman!! Til sommeren skal vi kose oss såååå sjukt mye!!! Ååå, hvor jeg gleder meg!!!! Båt, båt, båt, båt..og park og turer og cafe og ALT!! :) LOVE you- du er verdens beste, og lysere tid er oss i vente!! Fokuser på positive ting og gi blanke i dritt ting som oppstår, lett å si..men man bare må gjøre , ellers graver man sin egen grav- unødvendig! Kos deg i kveld og slapp av. Jeg skal til seters og gjøre meg fet i kveld (seters:julebord) ;) hehe..nå skal det steppes litt her først! LOVE YOU!!!

Datum: 2010-01-09 Tid: 15:57:08
URL: http://miamarie.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: