Kaffe Mocca

Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle dricka nått innehållande kaffe, men jag trodde iof inte jag skulle dricka vin heller. Så fel man kan ha. Min morgon ræddare e kaffe mocca från BigBite = )

Igår jobbade jag sent och kravlade ur sængen elva och tror ni det skapade skapliga sov svårigheter i natt lixom, somnade halv fem och upp kl åtta, typ skjut mig!!! Døøøø trøtt.

Denna vecka kommer att gå fort precis som de andra och helgen vankas med ett eventuellt julbord och søndagen inventering på jobbet. Uff. Det e det værsta som finns, men det e skønt efteråt nær allt på lagret stæmmer
 och jag har kontroll = )



Nu ska jag stæda lagret och senare kommer det varor.

 

-Ina


Postat av: Denise - personlig blogg om mode o vardagen

härligt plats att fota på o snygg outfit =)

Datum: 2009-12-22 Tid: 19:07:52
URL: http://danajs.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: