Ny helg

Resan till Danmark gick jætte bra och inkøpet ær klart och kænns vældig bra. Gled er till sommaren ; )

Tiden går och det e flytt helg før min del. Jag ska læmna min otroligt fina lgh på nedenes och flytta in till stan. Har blandade kænslor før det. Men vet att jag kommer trivas till slut. Det e først gången i mitt liv som jag kommer flytta till en egen lgh helt ensam och allt som finns i den lgh ær mitt = ) och Liams så klart!!







Kommer sakna mitt 100kvm stora hem massa.
Ny tid nytt liv.
Børjar flytta lite ikvæll men det stora lasset går imorgon.
Bider kommer såklart på mitt nya palats = )

VI <3


En av de bæsta låtarna jag hørt i mitt liv. En norsk grupp som jag har sett live i Hamar før tre år sen.

minor majority- Super girl



-Ina





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: