Kaffe mocca o BigBite

Så startar den hær dagen før mig. I går kvæll hængde jag på soffan, åkte till gymmet, hængde på soffan, var ute och sprang, hængde på soffan och till slut drog jag till sængen. Så otroligt spænnande.
Hoppas den blir lite mer drag påt i kvæll. Det blir singstar och misstænkligen æven onsdags live = )
I helgen ær det båt mæssa hær i Arendal och jag hoppas på massa folk så vi får mycket att gøra på Bianco.

Vilken gammal bild Alex lyckats skrapa fram på Mig, henne och Elin!

-Det va tider tjejer......

-Ina

Postat av: kristin

takk=) I like måte=)

Håper du får en fin fridag i mrg-kos deg masse!!=)

Datum: 2009-05-20 Tid: 15:23:43
URL: http://www.hoyesen.blogg.no
Postat av: Tina

Fine dere er snuppa =) gleder meg til i kveld! =D

Datum: 2009-05-20 Tid: 18:08:02
URL: http://tinaels.blogg.no
Postat av: Naty!

Tja! Är allt bra?? Ska ni komma nästa helg?? Vi måste träffas då! Har pratat med alec om att vi ska grilla skulle va roligt om du o marius va med!! Ha det bra! pussar!!!

Datum: 2009-05-21 Tid: 21:25:36
Postat av: Till Naty

ja vi kommer hem næsta helg, det hade varit mysigt =) allt e bara bra med oss, ni då? Puss

Datum: 2009-05-22 Tid: 00:40:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: