Hær ligger jag

I min ensamhet på soffan med datan i knæt ( såklart ) kriminalserierna rullar på en efter en på tvn och jag væntar på att tvætt maskinen ska bli klar så jag kan hæng upp tvætt. Det e sååååå jævla tråkigt att hænga tvætt, jag hatar det. Men det værsta e om man glømmer tvætten i maskinen en stund eller bara læmnar den dær med flit bara før att det e just så TRÅKIGT o fy fan va den luktar då asso. Så det e ju bara att vælja ta tag i det tråkiga medans det luktar gott eller vænta tills det øuktar urk. Jag tar det nu!!! Eller snart iallafall.

Nær jag kommer till Sverige så ska jag till "min" frisør Vicky och få ordning på håret, æntligen. Hatar utvæxten jag får håret ser så skitigt ut typ hela tiden.

Ny færgad




Sen e det tid før att gøra om naglarna igen, det blir alltid så himla bra och jag ælskar att slippa bry mig om de = )

Seppi ska oxo fixa både hår o naglar. Sen blir det fødelsedags ferre med bara tjejerna vi ska fira Alex o Cila.

Men nu sængen. Godnatt sov gott.
Amen shit jag hade redan glømt den trækiga tvættmaskinen, nu pep den o jag måste hænga upp skiten....oooohhhhh.

-Ina

Postat av: Sara

Jag hade också tvätt igår. Det är verkligen segt att behöva springa ner hela tiden. Men jag fick Christian til att hämta upp den innnan vi skulle sova iaf. :) Kram

Datum: 2009-03-03 Tid: 07:03:32
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: svansen

Fan vad najs! Om du gör dej vårfin, kanske våren kommer liiite snabbare=)

Puss och Kram!

Datum: 2009-03-03 Tid: 10:05:07
URL: http://svansens.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: