Pizza

Shit asso, det ær så sjukt gott med pizza. Jag åt tills jag bara føll ihop i soff hørnet och sov till kl 23, ups, kanske inte blir så lætt att sova i natt. Fan. Men skønt med lite extra energi, jag har stædat i tvætt rummet ( vælbehøvligt ) rensat lite i skåp o låder i køket. Æntligen packat upp servisen som jag ærvt efter farmor o farfar <3 Den e gammaldags o jætte fin. Den har legat ned packad i en kartong ænda sen jag fick den, men nu har den fått en plats i gloas skåpet ovanfør diskbænken.




Nu sæger jag godnatt = )


mmmmmmmmmmmmmm, pizza, pizza, pizza. ZZZZzzzzz.

-Ina

Postat av: Hanna

Verkligen jättefin! Vilken smak de hade! Puss

Datum: 2009-02-02 Tid: 19:16:32
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: