Ångest

Min førsta ångest natt har æntligen nått ett slut. Helt otroligt vad hjærnan kan gøra med en. Hur kan allting verka så klart och sen bara før en stund rasar hela værlden samman och allt man trodde va rætt och riktigt kænns bara fel, konstigt och overkligt så tænker jag før mig sjælv: Hur i HELVETE hamnade jag i denna situation IGEN.
Kommer det nånsin vara nog? Kommer jag nånsin kænna frid och frøjd?
Kommer jag nånsin ro mig ned?
Inte lætt. Men i det stora hela mår jag bra och jag e klar øver att det kommer hoppa upp och ned en period framøver och jag e klar før att ta tag i kænslorna och jobba mig uppåt = )

Står på jobbet nu och dreglar øver høst nytt, måste ju tyværr inse att shopping ær inte det som kommer ligga høgst på prio listan på ett tag. Men ett par skor eller två i månaden ska jag nog få till ; )

Nu ska jag æta frukost, plocka bland skorna och førhoppningsvis står kunderna på kø om en go timma!!!






-Ina

Postat av: Sara

Ja vi ska flytta till en annan hyresrätt. En som ligger ännu mer centralt, vi trädgårn nästan. :)

Det har hänt mycket med dig som jag också har missat. Har du flyttat? Hoppas allt ordnar upp sig. Kram

Datum: 2009-08-05 Tid: 15:38:34
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kom hem gumman, saknar dig! Nu skulle vi haft våra kvällar, det skulle hjälp.... med lite tv-spel... släppa allt =) Ring sen! Puss

Datum: 2009-08-05 Tid: 16:54:22
Postat av: Anonym

Kom hem gumman, saknar dig! Nu skulle vi haft våra kvällar, det skulle hjälp.... med lite tv-spel... släppa allt =) Ring sen! Puss

Datum: 2009-08-05 Tid: 16:54:54
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: