Klæder med samma namn

Ær på jobbet och førsøker bara få tiden att vilja springa fram. Ær trøtt, sliten och jævligt klar før en helg i hemlandet. I kvæll ska jag før førsta gången træna tillsammans med Mia. Hon ska ha en prov timma på mitt gym, ska bli kul!!! Se om det e nått go i tjejen = )

Funderade på et annat æmne som jag nyss læste om på min væn Beatas blogg, att hitta klæder som bær ens eget namn. På något vis kænner man ju ett vist køp tvång av denna guddomliga tillverkning = )
Vet inte riktigt hur jag kænner før att invenstera i den enda produkt jag vet bær mitt namn. I så fall blir jag en nybliven ægare till en: 

Toyota Carina



Jag kænner inte nått direkt sug efter den kan jag inte påstå. Så något køp tvång på mig blir det inte. Ni kan ju skrika till om ni hittar en jacka eller liknade med mitt namn på så ska jag øvervæga det  ; )

-Ina


Postat av: sesi

okej.



aa hon har fått bebisar. och hon är sååå duktig min lilla Belli.



kanske hinner ses på fredag? ska på avskedsfest för empa på lördag & sen hugo. och på ett årskalas på söndag =) call me när du landat i swe. puss

Datum: 2008-09-17 Tid: 10:45:36
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: Be

Haha, rolig du är!

Ja, snart är det party. Va kul det ska bli.

Lätt att vi drar på Brittan.



Puss på dej gumman

Datum: 2008-09-17 Tid: 14:00:52
Postat av: Beauty By Beata

Haha, rolig du är!

Ja, snart är det party. Va kul det ska bli.

Lätt att vi drar på Brittan.



Puss på dej gumman

Datum: 2008-09-17 Tid: 14:01:05
URL: http://beatas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: