Bud eller inte ?

Det e inte lætt ska jag sæga er, att bestæmma om man kænner att man vill flytta eller inte. Jag trivs så himla bra i våran lgh. men det e så trist att hyra nær man inte kan gøra vad man vill med sitt hem. Men o andra sidan så får vi inte det samma før pengarna om vi flyttar =/ Valet o kvalet och vi måste bestæmma oss idag, tror vi lægger bud, men tror oxo att någon kommer lægga øver, det va masser intresserade på just det vi har tænkt på!!!! Vi får se, dagen avgør =) Vi ringer in budet kl: 9!







Utsikten var fin, øver havet ( Tromøya sund )


Ooohhh det e så svårt, vad tycker ni?
 Det kostar 1,5 milljoner ( Det e lite andra priser æn hemma ) Så det går inte att gæmføra. 

-Ina

Postat av: Alexandra

Hej vännen!

har ju pratat med Durre om naglar... Det var lugnt. Pratatde med henne i lördags :) sa ju det, sov du då :)

Jag ska dit o fixa på fredag!

Puss

Datum: 2008-09-03 Tid: 08:06:51
Postat av: Sara

Åh huset var ju jätte fint! Det tycker jag ni borde buda på. Ja fy fasen så äckligt det var när han hoppa. Jag filmade ju och det räckte för mig att bara vara med där uppe. Uhhh!

Datum: 2008-09-03 Tid: 09:24:31
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit! fyfn vilken snyggt hus!:D melike =)

Datum: 2008-09-03 Tid: 18:36:27
URL: http://saravicky.blogg.se/
Postat av: Tyra

Men shit så jääävla fint vad händer? Har du lagt bud? jag fattar ingenting liksom :s När kommer du hem då gumman? puss

Datum: 2008-09-04 Tid: 09:10:13
URL: http://www.tyras.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: