Ja men visst.....vettu!!!

Helgen bara sprang førbi och det va mysigt =) Tack tjejer ni e så hærliga....bara drog hit lixom.

Det hela børjade ju med att jag trodde Alex var på væg hit helt ensam och jag var så imponerad før hon ringde inte alls många gånger och det e INTE likt henne hon ringer hela tiden annars!!! Sen nær hon væl kom fram så hoppade Cila fram bakom bilen =) Så det vart kul dubbelt upp, jag hade ingen aning och jag misstænkte ingenting så det va verkligen en lyckad øveraskning.

Vi fick två dagar med fint væder och i lørdags var det æven rena sommar værmen, det va helt fantastiskt och vi grillade (eller Cila) mmmm, gott. Årets før mig førsta gång! En tur på byen på lørdags kvællen, sen natt och en massa stædnig på søndagen men det var det helt klart vært. Saknar Lindèn tjejerna redan, ses snart då dock kommer till mitt moders land på ett 4 dagars besøk med start torsdag. SeS!

Bilder kommer.

-Ina

Postat av: Beauty By Beata

Va kul ni haft då!
FAN va kul att du kommer hit då. =) Party på fredag? Tyra yra om det.

PUSSSSSS

Datum: 2008-05-05 Tid: 12:02:39
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Anonym

okej. va kul för dej :)

hmm, så du ska parta med "dom" på freda. trodde vi kom överens om trädgårn då. aja. umm ring sen.

Datum: 2008-05-05 Tid: 15:03:21
URL: http://not4ever.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: