mys kvæll

...med Tina o Helge. Riktigt trevlig kvæll med en mindre trevlig film, Saw 4...blæææ, så mycket blod intryckt i en film e det møjligt?!

Lite gott till filmen

Våra kæra vænner....och Mig som monster =)


Sverige = here we come, packningen har børjat


Nehe nu ska jag packa klart, bædda om sængen, stæda lite, hænga tvætt, vika tvætt, sova, vakna, træna, byta skor, gå på banken, packa in i bilen, gå tur med Liam och sen åka och allt detta innan kl: 10:00 (har jag sagt att jag gillar stress) =)

Godnatt.

-Ina

Postat av: cicci

men vaa? du skulle väl åkt igår eller? you suck ;] hahah. fick du sms'et? nu kan du ialf ringa Duu!! see ya soon my dear. puss puss

Datum: 2008-07-18 Tid: 12:09:58
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: vicky

Hej gumman! Kan du komma en halvtimme tidigare på fredag till mig? för det är för lite tid uppsatt nämligen..vore kanon men om du inte kan så får ja lägga på ett kål=) kram

Datum: 2008-07-22 Tid: 12:55:58
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Trevlig blogg du har! Roligt att det finns fler svenskar i arendal (bortsett från martin då). Tror jag har köpt skor av dig med faktiskt :)

Datum: 2008-07-23 Tid: 22:03:16
Postat av: Beauty By Beata

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN 25-åringen!

Jag va ju så trög som inte tog ditt mobilnummer då när du gav det till Tyra. Haha.



Hoppas du får en toppenfest på lördag iaf. Synd att vi inte kan komma.



Puss o Kram o hipp hurra!

Datum: 2008-07-23 Tid: 22:14:36
URL: http://beatas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: