Måndag

Veckans jævligaste dag ær hær. Jag e trøtt och allmænt sliten, huvudværk, mag værk och dessverre ingen trænings værk. Kænner mig som en sæck!!! Førmodar att humøret blir bættre efter en dusch. I går blev det inte mycket vettigt gjort, skit mat och soff hæng va det vi gjorde HELA dagen. Det va ganska skønt då så jag ska inte klaga.

Jobbar från 3-20, kunde gott ha tænkt mig o vara ledig. Men jag har lång helg nu till helgen. Vi ska på julbord med M`s jobb och Tina o Helge ska oxo med = ) det blir kul. Så både jag o Tina har fri både fredag o lørdag.



-Ina

Postat av: Anonym

Vi skal rule hele julebordet snuppa;) :P

Håper det hjalp med en dusj?



klem

Datum: 2008-12-08 Tid: 14:23:10
Postat av: sesi

linköping sög =| så hädanefter håller jag mej till palace. du ser ut att ha roligt ialf =)

Datum: 2008-12-08 Tid: 17:20:15
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Precis. Och jag tycker självklart precis som du att det är hemskt om djuren plågas.



Snygg du är, vilka kindben! Puss

Datum: 2008-12-08 Tid: 19:00:24
URL: http://beatas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: