Sol

Gud viken fantastisk dag det har varit hær på sørlandet, suttit ute och "solat" mig næstan hela dagen =) Med klæder på då, men jag kunde ha bara linne på mig och det va så skønt!!!

Dagen idag kunde knappt blivit bættre, lite pengar rulla in på det TOMMA kontot, fick ovæntat men vælbehøvligt "besøk" och fick tillbaka min telefon som jag skickade in før 100 år sen.....men det var inte den jag fick utan jag fick en helt NY,,,,=)

Senare tog jag mig ett varv på stan och fick med mig ett par fynd hem, tyckte jag var værd det!!!

Helgen ær hær och imorgon væntar jobb før min del. Men på kvællen e vi bort bjudan på fest och yiiihhuuu vad vi ska festa e drit klar før fest. Vet redan vad jag ska ha på mig och det tillhør ovanligheterna att jag har sån koll på det redan dagen innan, haha.

Dagens fynd
307948-275307948-276

-Ina


Postat av: Sara syster =)

hej syster! as snygga kläder!, blir lite avis här, eftersom jag får mina pengar 27 ist, mamma & pappa köper upp mitt barnbidrag för mat ist.. hrm -.- nåja :)
ville bara säga att det kändes as skönt att prata med dig, du är verkligen förståerlig när det gäller tonåren, hihi =)

vi får höras av mer!
du är världens bästa syster!
kram sara

Datum: 2008-04-18 Tid: 22:36:31
Postat av: Ina

Tack lilla gumman, det e bara att du hør av dig nær du vill vettu!!!
Det va inte "så" længesen jag var i din ålder. Jag vet hur det e. Men kom ihåg att du inte ska ljuga det blir inget bættre av. Kramar stora syster!!! =)

Datum: 2008-04-19 Tid: 09:54:52
Postat av: Beauty By Beata

Ja va kul! :) Vilket datum är det? Lätt att det blir singstar!
Snygga fynd. Klänningen uppe i högra hörnet ser läcker ut!

Puss puss

Datum: 2008-04-19 Tid: 10:34:51
URL: http://beatas.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: