Norrk.

Jahapp, tillbaka i Norge efter en hel helg i norrk. med de flesta av de mina = )......Jag e så ledsen Cicci, jag tror jag har lika lite tid som pengar och det e två varer man icke borde ha før lite av. Men men, jag har ju jævligt kul i mellan åt då!!!
Dom jag hann med o træffa vill jag bara tacka så mycket før en vældigt hetsig men rolig helg, och en grymt soft Fredag som på den gammla goda tiden, Alex ; ) Hoppas jag får ett par bilder från innan krogen i Lørdags vickan, så jag kan hænga ut er hær.

Nu e jag tillbaka på jobbet, ska sluta en aning tidigare idag, med tanke på att jag kørde hela natten kom hem vi 4 imorse. Och fick jag gå o nanna kudde då direkt? NEJ,,,,skulle ju packa upp all mat jag snyltat med mig från mitt moders land = ) Gick væl lætt sovande in till kudden vid en cirkus halv fem. Va jag då glad nær kl, ringde imorse? NEJ!!!! Så sen ska jag hem o sova tills jag vaknar helt enkelt.

-Ina





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: