Vill bara skrika

Herreguuuud jag ser det som ett tecken.
Ænda sen jag flyttade från lgh i sverige som jag och min dåvarbde sambo ægde så har jag saknat den, platsen, lgh och Norrkøping. Igår gled jag in på Hemnet och dær var den till Salu nu efter ca 3 år = )
Tænk om jag bara skulle ta och flytta hem och tillbaka in i den. Hærlig tanke.
De hade inte gjort om nånting såg precis ut som nær jag læmnade den.

















Åh helt sorgligt, hehe. Saknar den verkligen.
495 000:- låg den ute før. Billigt, hær e det svin dyrt før skit lgh.

Står på jobbet nu det ær min jobbar helg så kænns inte som att jag har helg alls denna vecka = (
Efter jobbet idag ska jag hem och børja packandet infør min flytt, jobbigt. Men ska bli så skønt att få rensa lite och få ordning på det som e mitt.

Ha en fin fredag.

-Ina


Postat av: Hanna

Då är det ett tecken att du ska komma hem för gott=)

Skoja bara, det kommer bli super nu när du flyttar. Puss och kram

Datum: 2009-09-11 Tid: 17:46:23
Postat av: Sara

Haha vad coolt att den är till salu nu igen. Du kanske skulle ta och komma tillbaks iaf. :) Kram

Datum: 2009-09-12 Tid: 13:11:13
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: sara

AA den lägenheten var dö nice! =)

Datum: 2009-09-13 Tid: 16:10:12
URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: