Sjuk igen.......

Kommer aldrig ge upp, men nu ær det tungt før både korven och mig.
Igår nær jag kom hem från jobbet hade Liam krækts i hela lgh och satt mitt på golvet
och såg allmænt førtvivlad ut = ( Men jag tænkte nog tt han bara fått i sig nått olæmpligt. Men det blev bara værre och værre och till slut låg han bara ute på græs mattan på mage med benen rætt ut. Då ringde jag veterinæren. Slutade med att jag bestæmde mig før att vænta med att gøra nått tills idag och på morgonen var han faktiskt bættre = ) Men inte helt bra, så får su hur han mår nær jag e tillbaka från jobbet idag. Annars blir det farbror docktorn med en gång!!!





-Ina

 

 


Postat av: sara

ge liam massa kramar från mig<3

Datum: 2009-09-15 Tid: 19:49:23
URL: http://saravicky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: