Onsdag-Mitt i veckan

Nu vart det redan onsdag igen då. Jag tycker veckorna går SJUKT fort, eller e det bara jag?
Liam var helt fin i formen nær jag kom hem igår = ) skønt. Han hade dock skitit inne i hela hallen, men det va nog før att rensa systemet, han gør det aldrig annars.
Men nu verkar han vara tipp topp igen och det e jag vældigt glad før.

I kvæll ska vi træffas alla tjejerna før att bla få oss lite uppdate om vad som hænder i Mias liv. Hon bor just nu i Bergen med sin nya karl som hon ska gifta sig med næsta år ( Juni )
Och jag och en tjej till ær førlover ( tror det heter så ) Brudtærnor = )
Ska bli skit kul, ska vi finna på nått sprell till henne, hehe.



Igår va det en lååång arbets dag før mig 9 timmar och sen rætt upp till gymmet, kænde mig riktigt duktig och helt slut nær jag till slut landade i soffan.

Jul resan e så gott som bankers så jag kør på.
Træning, Træning, Træning
Bikini bikini bikini



Skam den som ger sig!!!

-Ina


Postat av: Sara

Vad roligt att vara brudtärna. Vart ska du åka i jul? :) Kram

Datum: 2009-09-16 Tid: 16:04:13
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Catrin

Nu blev jag peppad =) ska ut på en powerwalk på en gång tror jag

Datum: 2009-09-16 Tid: 16:48:35
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: