Nær tiden står still

Livet vænder fort. Det ska så lite till. just nu så hænder det så mycke runt mig både kænslo mæssigt och rent praktiskt. Jag bara snurrar med just nu. Flytten till min nya lya nærmar sig med storm steg. Vill inte påstå tt jag e jætte duktig med packningen men det kommer nog igång.

Nu har æntligen Mia flyttat tillbaka till sørlandet. Hon och "mannen" har køpt sig ett helt nytt SUPER fint hus med tre våningar, hallå!!! Grattis vænnen min.



Hade lång helg i helgen och har det nu till helgen igen = )

Har hittat en bild från utsidan på den lgh jag ska bo i.


Åh, jag længtar.

-Ina

 


Postat av: Mia

Takk, gumman min- du er så søt! :)

Datum: 2009-09-29 Tid: 13:51:59
URL: http://www.miamarie.blogg.no
Postat av: Irene Harring

Det ser kanon fint ut. Den flotte terrassen!! Det er ikke lenge igjen nå. Gleder meg til å se bilder når du har flyttet inn. klem

Datum: 2009-10-01 Tid: 11:38:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: