Bil semester-utan bil

Jaha då stog jag hær och funderade ut næsta års semester planer. Vad med en bil semester, dock utan bil. haha.
Løser sig alltid. Har sjuk lust att dra ned till Monaco och ta vægen genom Alperna,
herregud før flotta platser det finns.











Från Kr.Sand till Monaco ær det 200 mil och tar ca 22 timmar att køra. Tror det ær en helt fantastisk upplevelse. Det ær verkligen något jag kunde tænkt mig.

Ær det nån dær ute som gjort likande resa/reser. Tips?

Ær på jobbet och kænner mig halv sjuk och halv deppad, hører års tiden till, helt tragiskt vad væder, værme, kyla kan gør med humøret. kænns som att med kylan kommer depritioner før de flesta. Men nått posetivt finns det ju också, vi går mot jul och mysiga hemma kvællar. Nær man faktiskt kan tillbringa tid framfør tv eller som hær i Norge framfør brasan med gott samvete.

Fatta att alla hær har en eller annan sån dær kamin hemma i vardagsrummet. Tyckte det va skit konstigt nær jag først flyttade hit før 2,5 år sen. Har nu vant mig och tycker faktiskt att det e jætte hærligt.

Inga jætte briller idag i detta grå væder = /



Ha en fin dag.

-Ina


Postat av: Nadja

menhei! Bilferie? Jeg vil sitte på til Sveits! Så kan vi finally ta den festen i Zurich!! :-)....kan seff bli med til Monaco og da...heheh :-) Anyhow....sees snart! puss puss xoxo

Datum: 2009-10-08 Tid: 18:17:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: