Tillbaka i Norge

Nu e jag tillbaka i mitt nya hem land igen, tiden går sååå fort. Har haft det fantastiskt hemma, Tack alla.
skulle ljuga om jag inte sa att det e skønt tt vara tillbaka oxo. Hemma i rutin igen  = )

Dessverre har jag typ åkt på ryggskott eller nått, jag har SVIN ont i ryggen næstan så jag kænner att jag bara vill ligga ner o gråta, men på jobb det e jag som vanligt. Hoppas hoppas det e bættre till imorn.






Ny færgad och klippt ; ) Tack Julia.












Jætte nøjd med nya hår færgen "A Julia Job" hehe


-Ina


Postat av: Julia

Tack:)! Jag är oxå nöjd med din färg, hehe... Älskar färgspelet i luggen på sista bilden! Snyggve! Hade du kul i helgen? Hörde du nåt om den svarta jackan jag glömt:)? Kram Jools

Datum: 2009-11-16 Tid: 22:45:24
Postat av: Tina

Uff, god bedring snuppa, håper du blir fort frisk igjen! Tenker på deg vettu :) Klem

Datum: 2009-11-17 Tid: 22:30:25
URL: http://tinaels.blogg.no
Postat av: vicky

Ohff va fint! lite nya toner va? me liike=)

Datum: 2009-11-23 Tid: 17:03:40
URL: http://meavita.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: