Morgon trøtt!!!

Guuuuuud jag e verlkigen inte en morgon mænniska. Idag vakade jag av att Liam stog o grymtade, læt som en gris vid dørren och ville ut. ooooohhhhhhhh Satan så jobbigt kl 06. Sen somnade jag næstan om och vad hør jag?? Klirr, klirr, klirr och så kommer Liam slæpandes på vatten skålen som va tom, och upp måtte jag o fylla på den såklart. Det e tur jag inte har barn också = )

Men hær ær jag, klar som alltid och på Bianco. I morgon jobbar jag sent och hade igentligen tænkt att ha sov morgon, planen sprack i vanlig ording och kl 10 imorn sitter jag hos Dominica och får gjort nya naglar igen = ) Åhhh vet inte vad jag ska gøra denna gång. Får se!!!

Nu har jag fått fixa i ordning yttligare lite hemma








Trevlig utsikt, haha

Soff hørnan børjar ta form = )

Men uff det e mycke kvar att gøra. Læææængtar tills det e klart!!!



Mina nya SKØNA skor igen ; )


En av extra tjejerna på jobbet, Emma bor precis som jag uppe på taket på sentret. Det kallas Arena park. Och hon och hennes mamma e stadigt i butiken och med sig har de detta lilla troll, Dior:

Så SøøøøøT.

Ha en bra dag.

-Ina


Postat av: Tina

Så fint det blir!! =D Gleder meg til å komme å titte!

Datum: 2009-11-11 Tid: 17:22:07
URL: http://tinaels.blogg.no
Postat av: Mia

Så koselig du har fått det, gumman! :) Gleder meg til å komme på besøk igjen!! :D LOVE!

Datum: 2009-11-11 Tid: 19:32:37
URL: http://miamarie.blogg.no
Postat av: Sara

Vad fint du har fått det. Det ser ut att vara väldigt öppet och ljust, det gillar jag. Kram

Datum: 2009-11-14 Tid: 09:58:46
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: