Kamera problem

Fasen jag skulle visa bilder på lgh men kameran vægrade kopiera in just de bilderna, hmm.
Jag håller på o bær o pckar upp før fullt, massa massa som ska gøras. Har tagit mig ledigt på fredag før att kunna røjja undan så mycke som møjligt. Jobbar i ett sætt så har ingen tid till øvers.
Och næsta helg drar jag hem till Sverige = )


Helgen...



B
-Barnet












Hoppas jag kan få ladda upp bilderna på lyan senare idag.

 

-Ina


Postat av: Tina

Takk for en toppers kveld der snuppa :) Må ikke bli lenge til neste gang ;P

Datum: 2009-11-04 Tid: 14:23:33
URL: http://tinaels.blogg.no
Postat av: evelina

Oh vart har du köpt din svarta spetsklänning? Var ju superfin!

Datum: 2009-11-04 Tid: 23:18:28
Postat av: Till evelina

den e från gina førra året faktiskt, tack!!! =)

Datum: 2009-11-05 Tid: 10:11:50
Postat av: vicky

fan va snygg du är! Det lyser om dig gumman=)

Datum: 2009-11-05 Tid: 21:18:58
URL: http://meavita.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: