Køper skor igen

Nær jag åkte hem till norrpan så svængde jag førbi scorett i uddevalla och fick med mig ett par VRÅL snygga skor i vitt = ) visar bild senare, jag vart kær.

I dag køper jag skor igen från våran størsta konkurent DNA ligger på samma center som Bianco butiken jag jobbar på. Skorna ær sjukt snygga och jag bara måste invenstera, skojar nån eller, sko bomb øverallt.
Førsøker vara realistisk och låta bli men det bara går inte, haha.


Fina va ?




-Ina

Postat av: Beauty By Beata

Tack själv, så himla kul att ses! Men oh no, vad för bild? Kan du mejla? [email protected] =)



Riktigt fina skor! Puss

Datum: 2009-05-06 Tid: 15:51:28
URL: http://beatas.se
Postat av: tyra

hej gumman tack för sist när kommer du hem igen? Såg du att jag hittade skorna, vilken damn tur!!! Du handlar ju skor hela tiden, vilken dröm att jobba i skoaffär, haha....miss u kom hem snart puussssss

Datum: 2009-05-06 Tid: 16:56:56
Postat av: Tina

Rå fine, snuppa =)) Da blir du høy og hot vettu! =P

Datum: 2009-05-07 Tid: 11:35:36
Postat av: Nadja

Hej gumman gud va snygga vad kostar dem??

Datum: 2009-05-07 Tid: 11:46:23
Postat av: Till Nadja

Tack....de e såååå fina =) 900:-

Datum: 2009-05-07 Tid: 16:02:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: