Hur ORKAR folk

Jag skæms åt vissa mænniskor.  Helt ærligt så tycker jag att det e pinsamt o høra på nær vissa øppnar sina jævla trutar och ut kommer nått helt obeskrivligt dumt, som jag då ønskar att jag bara kunde trycka tillbaka ned i halsen på denna førbannat dumma otroligt osmidiga mænniska. Hur ORKAR folk?!

Shit asso

Sup o svælj trevlig helg, folkens!!!


-Ina

Postat av: Beauty By Beata

Men gumman då! Ryt tillbaka!

Ville bara säga GRATTIS på namnsdagen.



Stor puss och kram från mig!

Datum: 2009-05-07 Tid: 20:44:23
URL: http://beatas.se
Postat av: Sara syster

Ojdå! Skit i såna människor Carina, dom är inte värda att lyssna på! Fastän man bara vill banka skiten ur dem!

Vi familjen saknar dig jätte mycket <3 Grattis på namnsdagen! :D

KRAM

Datum: 2009-05-07 Tid: 21:08:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: