En halv kebab

Okey jag drack væl lite i går då, Okey jag var væl en tur på byn då = )
Jag hade SKIT kul, det va længesen det var så roligt ute. Dansade førhoppningsvis bort de flesta kalorier som jag lyckades hiva i mig hos Lene, tyckte jag hade nått i truten konstant, haha.

Bæsta var nær vi skulle hem jag o Mia sjælvklart hungriga igen. Och in for vi på kebab shopen och køper en kebab o ber de dela den på mitten jag menar vi e ju på diet, Men guuud hela kvællen har vi druckit sprit, ætit choklad, chips, salta pinnar aaa you name it, men inte fan en hel kebab e du gal. ; ) 

Igår i bilder

Klar to rock



Lene kvællens værdinna





Bæsta Mia o Tina

Såja nu verkar alkoholen.....jag gør en Michael Jackson eller nått

Ser om jag kan trycka in en salt pinne fel væg, orka lixom, haha




Sen trog vi ut!!!

Sæger som en av mina bæsta vænner Elin brukar sæga:
" Men du Ina det e roligt næstan jæmt"

-Ina







Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hej hej, om du menar bilderna i headern blir det snyggast om jag gör det eftersom jag har .pdf filen till den. Maila de nya bilderna så fixar jag det, samt ditt inlogg

Datum: 2009-05-10 Tid: 13:14:46
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Tina

Hei snuppa mi =)) takk for i går, Kjempe fine bilder=)

jeg hadde det utrolig gøy!! Dumt jeg ikke fant dere på slutten da, så jeg gikk med Charlotte.. satt oppe til kl 5 på morran og drakk, oh yes! haha, er helt dø i dag, uff! Kos og klem fra meg♥

Datum: 2009-05-10 Tid: 17:52:47
URL: http://tinaels.blogg.no
Postat av: Nadja

Hey snupp :-)! Koselige bilder! Så ut som om dere hadde det gøy! Hehe, drikk og nyt livet! Gleder meg til neste gang når jeg faktisk og kan bli med! :-)

Datum: 2009-05-10 Tid: 23:01:44
Postat av: BabbiDesign - Bloggdesigner

Jag bifogade väl mailen i förra kommentaren om inte så gör jag det nu!

Datum: 2009-05-11 Tid: 17:11:58
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad snäll du är som kommer med råd. :)

Ja man ska väl det. Men när man har börjat titta vill man hitta nån direkt ju. Haha! Höll inte ni på och tittade efter annat ett tag? Eller minns jag fel.. Kram

Datum: 2009-05-12 Tid: 13:35:35
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: