Skønt

Bakis dagen ær en natt borta och jag har hæmtat mig. Det e milt sagt skønt att det ær 5 veckor till næsta party.
det va jækligt kul så det va helt klart vært en bakis dag = )




Mia va så fin i håret ; )

Fødelsedags barnet och bæsta Seppi







Skååååål


Igår va vi bjudna på middag och tårta. Nam nam, men nu måste jag springa konstant e en heeel vecka tror jag. Ush.





Se you soooon.

-Ina

Postat av: jeanette

neimen gumman, det er ikke 5 uker til neste party, det er bare 9 dager !! :-O :D håper du er klaaar!



pusspuss

Datum: 2009-03-30 Tid: 11:53:11
URL: http://berteburet.blogg.no
Postat av: vicky

Hej gumman, va fin du va på bilderna! Ja har likadan klänning som du=), den va skitfin på dig! Med mig är det upp och ner faktiskt.. Roligt som fan på helgerna men sen är det lite halvdepp i veckorna men ja jobbar på det! Hur går det för dig då med dieten och träningen o allt?? Är det 5 veckor kvar tills festen i Norrpan eller? har ingen koll. Kul ska det bli i alla fall. Och ang din hårfärg så är jag rätt lugn faktiskt.Och även om det inte blir exakt lika så tror ja det kommer bli fint, blir ju ingen större förändring så du kan va lugn- Förbred dig på en liten förändring i alla fall! Hoppas det är bra med dig?? Skönt som fan med lite vårljus nu i alla fall! Puss på dig

Datum: 2009-03-30 Tid: 13:03:36
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: Sara

Fina bilder! Snygg klänningen var också! Förstår inte hur du kan vara så brun, fuskit. :) Kram

Datum: 2009-03-30 Tid: 19:54:28
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: