Jag svarar ærligt

Tog detta "test2 från Ulrikas blogg, kul tidsførdriv = )

Lovar du att vara ärlig? Ja absolut 

Du heter: Carina
Smeknamn: Ina
Låt som när du är ledsen sörjer till? Forever young

Beroende av: Skor

Vem behöver du mest just nu: Svårt att vælja en person
Vad tror folk om dig? Att jag e norsk
Stämmer det? Nej inte det minsta
Vad får du oftast komplimanger för? Min hår færg
Vad säger du för att imponera på någon? Jag trænar 2 ggr om dagen, 2 ggr i veckan
Hur imponerar man på dig? Håller det man lovar
Brukar du skratta för dig själv? Ja ganska ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Kom så ser vi film =)
Var bor du?
Arendal
Trivs du där:  Av och till ( på sommaren gør jag det )
Äger du några converse:  Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Vitt vin
Brukar du bli för full: Jamenvist
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk mot något: Nope
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Att klara de trænings mål jag har till sommaren
Hur svarar du i mobilen: Aa hallå
Vem ringde du senast? Cila
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Den e go vænnen, snakkes senare
Antal timmar sömn inatt: 9 timmar
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Till jobbet ja. Till allt annat NEJ
När mår du bra: Nær jag kør bil, ær med mina vænner, hemma i Norrpan
När blev du fotad senast: I morse

Hur känner du dig nu: Uttråkad
Vanligaste färg på dina kläder: Svart ( tyværr ) ska ændra på det
Vad tycker du om fötter: Va ska man tycka om føtter lixom.

Vad saknar du: Min mamma ( hela familjen )

Hade du en bra kväll igår: Nej

Favoritdryck på morgonen: Is kaffe
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: 00:00-01:00

Är du blyg? Beror på

Sysslar du med någon idrott: Bara gymmet och løpning
Vill du hellre ha mail än brev: Nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Har du spytt offentligt: OooYes
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Dricka mig full på øl och tycka att det e gott
Är du nöjd med ditt liv: Ja i det stora hela ær jag det
Är du bortskämd: Nja
Vad gör du i morgon: Jobbar, kør till oslo, tar in på hotell och badar badkar førhoppnings vis
Vad är det värsta du vet? Tomt konto
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Sækert føøør mycket
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kænner ingen kændis, så det blir svårt att sæga. Britney spears kanske som tagit sig tillbaka från botten till toppen
Vad längtar du till? Min næsta Sverige resa och Sommaren såklart

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, kænns som att de jag kænner nu ær riktigt goda vænner och ækta rakt igenom

Vad använder du för shampoo? Loreal
Vad är det finaste du fått? Ett halsband

En speciell dag du minns: Dagen nær jag hæmtade Liam
Hur gammal är du: 25 år
Tycker du om någon just nu: Ja
Om fem månader: Ja
Du samlar på: Skor
Gröna eller röda äppeln: Røda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, Seppi eller Alex
Gillar du golf: Nejvars, tønt sport som inte borde heta sport
Vilken tid gick du upp idag: kl: 10:00
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, betala ner bil lånet
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Mellan 9-11

Har du piercing: Ja
Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: Återstår att se
Solar du ofta: Typ ibland

Är du bra på att laga mat: Vissa rætter
Är du flygrädd: JA
Hur vig är du: Som ett kylskåp
Är du musikalisk? Nej
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: Jordgubb/blåbær/choklad
Tror du på ett liv efter döden: Nått tror jag på
Tycker du om sushi: Vet inte har aldrig smakat, skulle inte tro det
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvælls ABSOLUT

Vilken ögonfärg har du: Brun
Har du någon gång gråtit dej till sömns: JA många mång gånger
Biter du på naglarna: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: 3-5 ggr/veckan

Senaste låt du hörde: Pokerface

Amen det va ju kul, om nån orkar læsa allt då, haha.

Står på jobbet, døtt hær idag. Imorgon drar jag till Oslo direkt efter jobbet. Ska bo på hotell en natt sen blir det Kurs på Onsdag. Selling and being the Bianco way 2, spænnande!!!

Snart kommer lønen, væntar på den.

Just nu blir det mest fønser shopping kænns det som


-Ina

Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; ja verkligen :D

det är bra :D

gör du då?

Datum: 2009-03-23 Tid: 18:26:03
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: vicky

hellu bruden..Va fin du är på alla bilder och alla kläder är skitsnygga ju! Och sen måste ja ju berömma dig för din kämparglöd ang ditt mål!! Blir inspirerad som sagt men än så länge har ja inte kommit igång=P Fan va kul det blir på festen då, såg på Kentas sida att Mia o Seppi följer med, YEAH!! party party då=)

Puss påre så hörs vi. förresten snor ditt test och kör det själv oxå. som sagt lite onödig fakta om nån orkar läsa, ja läste din iaf! ciao..

Datum: 2009-03-23 Tid: 18:35:30
URL: http://meavita.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: