2 ggr træning, helt slut

Slut som artist, har tagit det hela lite før allvarligt tror jag. Ær sur typ hela tiden, måste æta massa ggr om dagen och bara skit ækligt hela tiden. Morøtter, ægg, lax ( bara lax ). Inget brød alls. Saknar mackor lixom hallå.

Ær bara slut som artist idag.
60 min fettførbrænnign på tom mage imorse och styrka nu efter jobbet. Hemma nu!!!

koffein tabletter och grøntte håller mig igång

Mot jobbet




Nu till sommaren ska det ÆNTLIGEN bli ordning på den så kallade ute platsen vi har hær ( stenrøset ) Det ska borras i bergen och slæpas hit jord, læggas græs och snickras staket. Jag e glad att jag slipper. Jag skøter sakerna invædigt och låter utsidan vara i fred = )

Eller?Ny kariær?...hehe


Sov gott.

-Ina


Postat av: Beauty By Beata

Vi vill skicka en inbjudan till dig men hittar inte din mejladress. Svara i min blogg =)

Datum: 2009-03-20 Tid: 11:20:37
URL: http://beatas.se
Postat av: Nadja

Awh my dear, du ligger hardt i! Du må passe litt på da, begynner nesten å bekymre meg litt...trenings-junkie!! Take care, og vi sees snart klem

Datum: 2009-03-20 Tid: 12:11:02
Postat av: ulrika

Tack =)

Vilken kraftkvinna!

Datum: 2009-03-20 Tid: 14:43:42
URL: http://colorelle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: