Våren ær hær

I butiken iallafall = ) kænns lite lustigt att det redan trillar in ballerinor och søta jogging skor. Lite tidigt med tanke på minus gaderna utanfør. Men ganska hærligt, nu kænner jag att vi går åt rætt håll.

Dessa blir mina inom en snar framtid

Har den i vit redan och jag ælskar den. Den kommer i svart, gul, vit och lila

Svart o brun


Står redo på jobbet. Kænner mig betydligt piggare och gladare idag. Blir mitt andra spinning pass før veckan idag
kl : 16:30 om jag hinner = / Och så blir det lite mage och rumpa i gymmet efteråt. Jobbar igen imorgon så då blir det ingen træning, spenst stænger redan kl 17:00 på lørdagar. Det tycker jag e lite tidigt faktiskt.

Ha en kanon dag!!!

-Ina



Postat av: HANNAz

Jag anade nästan att du jobbade i en skobutik med tanke på alla skor du shoppar:) Vill med jobba på Bianco, dom har ju såå mkt snyggare skor än Scorett..

Datum: 2009-01-16 Tid: 09:59:07
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: HANNAz

Jag började för 3 månader sen, så har ju provanställning nu. Jag är anställd i en butik i Frölunda men jobbar även en del i en butik mitt i stan. Kul o variera lite:)

Jo men det är ju som du säger, man ser ju samma skor dag ut o dag in så man tröttnar ju såklart..

Datum: 2009-01-16 Tid: 10:23:16
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: Sepide

halla=) faen det snør jo =( trodde vi var ferdig med det men neida..der tok jeg feil..:P skjer??? mye å gjøre?PUSS NUSS BOSS

Datum: 2009-01-16 Tid: 11:39:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: