Snart

Snart, snart e det helg før mig = ) Ska bli skønt att vara ledig från både jobb och fest. Imorgon ska jag o M åka till kr.sand o se om jag kanske kan hitta nått att ha på mig på den STORA, grymma, lyx-Tyra festen jag ska på, haha!!! Jag har tro på att det blir en av årets happening.
Så då hade jag tænkt kvællen i æra ær værd en ny klænning
 ( hmmm alltid en ursækt ) M spenderar = )

Men vad ska jag igentligen ha på mig???

Jag planerar aldrig så hær långt innan, men kanske jag ska gøra det den hær gången så slipper jag stressa med det. Har sækert tillræckligt att få ihop under de dagarna.

Før exempel:

1. Inte missa båten
2. Klippa håret hos bæsta Vicky ; )
3. Gøra naglar
4. Fira lilla syster Terese
5. Gå på konsert
6. Njuta
7. Besikta Ralle
8. Visa Mia Norrpan
9. Umgås med familjen
10. Sova
11. Inte missa båten hem

Och dær i mellan ska jag då på denna fest som jag inte har lust att stressa till. Nej jag fixar allt innan. Får se hur långt jag kommer. Håll tummarna.


Några timmar senare......


-Ina


Postat av: Beauty By Beata

Amen snygging då! Ja, det är ju tur att du kommer på Tyras iaf, det var länge sen vi festade nu.

Det är ju inte lite du ska göra hemma =)



puss på dej.

Datum: 2009-01-09 Tid: 17:08:32
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Ida

ah den är från oasis, köpte den på NK här i götet :)

jag har storlek 34 i min.. jag kan kolla om den finns kvar om du vill ha den? :) ha de toppen. kramkram

Datum: 2009-01-10 Tid: 19:24:37
URL: http://bubbilishi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: