Snø, massa snø

Hallå bara ett PAR månader førsent. Reser mig från sængen, kastar ett snabbt øga ut før att efter ca 2 mickro sekunder inse att det jag hade tænkt att ta på mig inte længre var ett allternativ. Snø o då menar jag massa snø och som att det ræckte, o nej snø OVÆDER till max. Fasen o vi som ska køra till Sverige imorn natt = / Ær inte vældigt nøjd med det. Men det e bara att køra førsiktigt. 2500 bilar har på två dygn kørt av vægen som går från sørlandet ( Dær jag befinner mig ) upp till Oslo. Samma væg som vi kommer att vists på imorgon. Sommar tid tar vægen ca: 2 timmar att køra, vanlig vinter tid ræknar jag med 3 timmar. Imorn startar jag hær ifrån kl: 02:30 och båten går 07:30, 5 timmar då borde det gå. Æven om jag hamnar i kø lixom. Om det e nått jag lært mig av mitt stressande så ær det att det nyttjar inte att stressa i trafiken nær man ska køra långt, før hur man æn stressar så kan man ju inte påverka alla andra sløa jævlar på vægarna.



Se u soon =)



Vi fixar det hær Mia. Vi ska till Sverige ; )


Vad ær det før væder genom sverige gbg-norrk?

-Ina

Postat av: vickan

Tjoho, Tack för alla kommentarer Ina, you make me happy=) kl 9 den 23 är det, tidigt som fan. ses då. puss

Datum: 2009-01-20 Tid: 10:33:24
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Men gud, ni får åka försiktigt! Jozef är ju i Norge och jobbar (straxt ovanför Arendal tror jag, hihi) och ska med åka hem om ett par dar.. Oh no.



Pusss

Datum: 2009-01-20 Tid: 11:23:04
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Regn, regn och regn! Men på lördag ska det bara regna champagne=)

Puss

Datum: 2009-01-20 Tid: 16:27:22
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Nadja

uuhuuu, kjøre forsiktig da:-p Men ser jo ut som om det kanskje kan bli litt bedre vær ettehvert..?? hheheh, dere får ha det kjempegøy i sverige! wohooo ;-) Blir vel noen bilder på bloggen din etterhvert ;-) <3 Loooove

Datum: 2009-01-21 Tid: 01:04:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: