Måndag

Veckans jobbigaste dag ær øver = ) Hærligt!!!
Sov till kl 13 idag så innan jobbet fick jag inte utrættat mycket. Slutade kl åtta och då satte jag kurs mot gymmet. Tina var oxo med o trænade idag. Bra dær ; ) Det blev rygg och armar idag. I morgon ær tanken att jag ska gå på mitt førsta spinning pass någonsin i Norge och førsta gången på faktiskt 2 år. Jag kommer inte kunna røra mig på Onsdag, haha. Men det får det vara vært. Hoppas på snabbt resultat.


Inne i sko paradiset, typ iallafall = )


Hælsade på Mia på jobbet ; )


Nu ska jag æta o zappa bland all våra ny kanaler. So long!!!

-Ina


Postat av: Beauty By Beata

Jag förstår verkligen om du blir ännu mer skotokig när du jobbar där ;)

Ha en skön dag! Puss

Datum: 2009-01-13 Tid: 15:47:15
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj, vad jag skulle vilja göra inbrott på ditt jobb=)

Puss!

Datum: 2009-01-13 Tid: 21:24:05
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: