Glædje

Jag kliver in i det nya året med glædje. Har tænkt på det som varit och tagit det med mig før att ha som minnen. Nu væntar ett nytt år och en ny SOMMAR = )

Det slutade med att det blev en spontan fest hos oss och vi sjøng o skålade in 2009, skit trevligt!!!

Julklappen från pappa o Annsofi pryder badrums væggen

Ingunn, kvællens bartender



Och så kom tolv slaget






Och detta møtte jag imorse

Det e lixom chips øver hela golvet blandat med vindruvor, krossat glas haha.


Så nær chefen ringde och bad mig komma ner till jobbet och inventera så gjorde jag ett glædje skutt.....

....och læmnade stædning och allt annat kul som dagen efter innebær = )

I morgon ær jag ledig och ska ta en tur på stan, kanske jag oxo hinner få køpt mig något på rean.

-Ina

Postat av: Hanna

Hahha, och jag hoppas prinsen din tagit han om allt när du kom hem, utarbetad och allt=)

Datum: 2009-01-07 Tid: 17:24:44
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: